Voor- en naschoolse opvang

De BSO van de Plezierwier bevindt zich binnen de basisschool.

Op de vide van de school heeft de Plezierwier een ruimte waar de kinderen heerlijk kunnen spelen, knutselen en chillen.

De kinderen van groep 1, 2 en 3 worden opgehaald vanaf het leerplein en van daaruit naar de BSO. De kinderen uit de hogere klassen komen zelfstandig naar de BSO.

We beginnen de middag met fruit, drinken en een koekje en rond 16.30 krijgen de kinderen nog een cracker met wat drinken aangeboden.

Het fijne van de BSO is dat de kinderen die gebruik maken van de BSO ook met hun vriendjes en vriendinnetjes kunnen afspreken omdat we gebruik maken van het schoolplein van de school. Er wordt dan ook veel buiten gespeeld.

Vanuit de BSO gaan kinderen ook zelfstandig naar bijvoorbeeld voetbal of kickboksen. Ouders hebben hiervoor uiteraard dan toestemming gegeven.

De BSO is geopend op maandag, dinsdag en donderdag van 14.30 tot 18.00.

Indien er op woensdag en vrijdag BSO gewenst is, gaan we in overleg kijken wat de mogelijkheden hiervoor zijn.

Naast BSO opvang biedt de Plezierwier ook voorschoolse opvang (VSO) aan. Dit kan iedere ochtend van 7.30 tot 8.30. Graag wel van tevoren aanvragen zodat we dan aanwezig kunnen zijn. Er is namelijk niet standaard iemand aanwezig.

Binnen het dorpshuis in Ezinge biedt de Plezierwier zowel dagopvang als peuteropvang aan voor kinderen van 0-4 jaar.

BSO de Plezierwier                        Dagopvang / Peuteropvang de Plezierwier

Schoolstraat 28                              Nieuwestreek 33

9891 BE Ezinge                               9891 AB Ezinge

Wilt u meer informatie dan kunt u bellen met:

Martine Jansen  06-30116047

Of kijken op